Jag ber om ursäkt.

Jag skulle kunna gömma mig bakom många bortförklaringar men väljer att inte göra det.
I stället ber jag innerligt om ursäkt till de kunder som blivit upprörda då butiken av olika anledningar varit stängd då den enligt öppettiderna ska vara öppen.
Jag förstår ilskan.

Då jag jonglerar två jobb, butiken och ett annat yrke, så blev jag i torsdags utkallad på annat håll och var tvungen att stänga butiken tidigare än beräknat. Givetvis borde jag ha tänkt på att reklam för butiken var utdelad samma dag.
Det kan lätt bli obalans när man har ett nystartat företag som man inte kan plocka ut någon lön i från.
Detta betyder inte att jag INTE är rädd om mina kunder! Utan er skulle Krinolin inte finnas!


Jag hoppas att ursäkten godtages av er som tagit illa vid er.

/Anneli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0