Gott nytt år, kära Krinoliner!

Ett nytt år har börjat med allt vad det innebär!
Jag tycker att årsskiften är rätt fantastiska då det känns som om man på något sätt kan få en ny chans till... ja, vad som helst.
Min nyårsafton firades hemma tillsammans med min fästman Anders som många av er har träffat i butiken samt besök från Umeå. Vi njöt av en fin trerättersmiddag under de sista timmarna av 2010 och sen runt tolvslaget blev det drinkar på balkongen. Jag tror att vi såg mellan 7-8 fyrverkerier runtom stan från vår balkong! Min fina utsikt :)

Det roliga med nyår är att på tolvslaget då försvinner den svenska blygheten och man önskar alla man ser ett gott nytt år. Och det fina är att man inte alls behöver ha klunkat i sig en massa alkoholhaltiga drinkar för att känna den glädjen!

Jag vill tacka alla kunder/besökare för det gångna året och för att ha gett mig en fin start med butiken.
Ni skänker mig så mycket glädje och positiv energi.

Jag önskar er även ett riktigt gott 2011!!

Nyårsveckan har vi öppet:
måndag, tisdag, onsdag, fredag 12-18
lördag 11-16



På torsdag är det trettondagen och då är det stängt.
Vi har fått biljetter till att fika hos landshövdingen, så vi ska dit och trycka fika, haha :)

Väl mött i butiken!


/Anneli

p.s. Det är fortfarande REA på ALLA jackor och kavajer som finns på källarplanet på Krinolin d.s.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej!

Har två frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på. Finns fracken fortfarande kvar till försäljning? och om den är det, är det rea på den också?



MVH / Mikael

2011-01-09 @ 09:45:28
Postat av: anneli

Fracken finns fortfarande kvar till försäljning och ja, det är 20%på den också!

Välkommen in!

2011-01-11 @ 06:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0